Poniżej przedstawiamy tytuły szkoleń. Jesteśmy także otwarci na propozycje klienta, indywidualnie podchodzimy do każdego zlecenia.

Etykieta biznesowa i wizerunek

  • Savoir-vivre i dress-code w biznesie.
  • Autoprezentacja czyli jak dobrze zbudować wizerunek własny.
  • Warsztaty stylizacji i wizażu.
  • Wystąpienia publiczne, również w trakcie kryzysu wizerunkowego.

Kominikacja interpersonalna 

  • Skuteczna komunikacja warunkiem efektywnej współpracy w relacji klient - pracownik.
  • Komunikacja interpersonalna a prawidłowe relacje.
  • Komunikacja w zespole - budowanie zespołu.

Marketing i sprzedaż 

  • Budowanie wizerunku firmy.
  • Skuteczny marketing w mediach społecznościowych.
  • Aktywny sprzedawca usług.
  • Techniki obsługi klienta - praca z trudnym klientem.

Zarządzanie 

  • Zarządzanie zmianą sposobem na skuteczne zarządzanie organizacją.
  • Zarządzanie poprzez cele.
  • Zarządzanie sobą w czasie. Czas robi swoje, a ty, człowieku?
  • Zarządzanie zespołem, w tym systemy wynagradzania, premiowania i motywowania.
  • Proaktywność: co to jest i w czym pomaga?

Hotelarstwo i gastronomia

  • Jakość usług turystycznych.
  • Hotelowy standard usług – hotelarstwo jako sztuka zaspokajania potrzeb.
  • Turystyka i hotelarstwo na obszarach wiejskich.
  • Kompetencje skutecznego szefa (programy indywidualne).
  • Prawo pracy w obiektach hotelowych i gastronomicznych.
  • Recepcja – centrum zarządzania w obiekcie. Kreatywność a rozwiązywanie problemów.
  • Aktywny sprzedawca usług w obiekcie hotelowym.
  • Techniki obsługi klienta – praca z trudnym klientem. Zachowanie asertywne.
  • Radzenie sobie ze stresem zawodowym.
  • Skuteczna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna warunkiem efektywnej współpracy. Budowanie zespołu realizującego cele rozwojowe hotelu.
  • Podnoszenie jakości pracy poprzez budowanie organizacji zorientowanej na klienta wewnętrznego, jego potrzeby oraz otwartą współpracę i skuteczne zarządzanie relacjami wewnętrznymi.
  • Housekeeping – sztuka sprzątania.
  • Kelner – zawód, tymczasowa praca czy hobbystyczne chwilowe zajęcie? Obsługa gości w serwisie kelnerskim.
  • Podstawowy kurs barmański. Podstawy baristyki.
  • Przygotowanie zawodowe kucharzy i sprawnej pomocy kuchennej.

Krawiectwo

  • Kurs szycia i projektowania mody - 160h.
  • Modelowanie firan z podstawami czytania kroju i szycia - 150h.
  • Podstawowe/Artystyczne szycie firan - 120h.

 

 

 

Projekt i wykonanie Media Target